Diana Verhagen

PensioenSupport


Diana Verhagen

Als je naar Edmond Halley belt, heb je een heel dikke kans dat je mij aan de telefoon krijgt. De telefoon en email zijn mijn twee belangrijkste gereedschappen. Daarmee help ik je met alles rondom je pensioenregeling.

Dat gaat soms over administratieve zaken, maar meestal om de lastiger pensioenproblemen. Het oplossen van de taaie dingen vind ik het leukst om te doen. Zaken die helemaal lijken te zijn vastgelopen bij verzekeraars of pensioenfondsen weer vlot trekken. Daar kan ik maximaal mijn pensioenkennis, ervaring en vaardigheden bij inzetten. En dan het liefst zo dat je als klant niet eens merkt dat er wat lastigs speelde.

Mijn werkervaring begint in 1991 en tot 2005 werkte ik in diverse organisaties in de commerciële binnendienst. Sindsdien werk ik bij Edmond Halley. De verschillende disciplines waarin we werken, het nauwe persoonlijke contact met onze klanten en de ruimte om creatieve oplossingen te bedenken maken voor mij het werken bij Edmond Halley leuk.

Maar wat nog het meest motiverend is, zijn de positieve reacties die we van onze klanten ontvangen. Dan weet je dat je écht een verschil maakt.