Klantcase BMW Medewerkerscommunicatie

Wat heeft Edmond Halley gedaan voor BMW?

Onze organisatie is overgestapt naar een nieuwe pensioenregeling. Edmond Halley heeft individuele pensioengesprekken gevoerd met onze medewerkers over deze nieuwe regeling.

Voordat de gesprekken met de medewerkers plaatsvonden, heeft Edmond Halley een volledig persoonlijk financieel rapport met heldere plaatjes en informatie opgesteld voor elke medewerker.

Tijdens het individuele gesprek is er een heldere toelichting gegeven over het individuele pensioenoverzicht met vergelijking tussen de oude en nieuwe situatie. Daarnaast is er in het gesprek ruimte geweest voor individuele situaties en fiscale mogelijkheden.

Wat was het resultaat?

Enthousiaste en goed geïnformeerde werknemers. Wij hebben een interne enquête uitgestuurd. Uit de resultaten is gebleken dat medewerkers de gesprekken als erg prettig hebben ervaren.

De adviseurs worden als erg deskundig omschreven. Zij kunnen de gesprekken precies naar ieders niveau aanpassen, zodat de materie voor iedereen te begrijpen is.

Hoe heb je de aanpak en samenwerking ervaren?

De samenwerking met Edmond Halley hebben wij als erg prettig ervaren.

Edmond Halley heeft veel werk voor ons uit handen genomen. Zo hebben zij de hele planning voor ons geregeld. Enkele dagen voordat de gesprekken gepland stonden, kregen wij een document met alle geplande gesprekken.

Daarnaast vonden wij dat Edmond Halley erg snel en accuraat reageerde op onze e-mails.

We hebben het gehele proces als erg positief ervaren en zullen jullie dan ook zeker aanbevelen.

Naar de BMW website